NAČINI PLAĆANJA I DOSTAVA

  1. OPĆENITO

Načini plaćanja i dostava su sastavni dio Uvjeta korištenja web stranice Prodavatelja www.kriedesign.hr. (vidi Uvjete korištenja). Načini plaćanja i dostave definiraju načine plaćanja na web stranici te procese, prava i obveze u vezi dostave kupljenih proizvoda.

Procesi naručivanja objašnjeni su u Uvjetima korištenja web stranice Prodavatelja, u izdvojenoj cjelini „Uvjeti kupovine“ (vidi Uvjete kupovine)

  1. NAČINI PLAĆANJA

Proizvodi na web stranici Prodavatelja se naručuju odabirom i popunjavanjem elektronskog formulara (obrasca za narudžbu), telefonskim putem ili e-mailom. Kupac može naručiti proizvod kao neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Naručene artikle sa ili bez troškova dostave, ovisno o iznosu narudžbe, Kupac će Prodavatelju platiti uplatom na račun, po predračunu.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • Virmanom/Internet bankarstvom
  • Platnim karticama

Plaćanje pouzećem/gotovinom prilikom preuzimanja nije moguće.

  • Izjava o konverziji – Conversion statement

Sva plaćanja bit će izvršena u hrvatskim kunama.

  • Plaćanje virmanom/Internet bankarstvom

Odabirom opcije plaćanja virmanom (općom uplatnicom) ili internet i mobilnim bankarstvom prilikom narudžbe proizvoda, na vašu ćete e-mail adresu primiti podatke potrebne za izvršenje uplate u vidu ponude za plaćanje. Ponuda za plaćanje smatra se ugovorom na daljinu. Više informacija o obvezama prodavatelja i pravima kupca u Ugovoru na daljinu pročitajte u Uvjetima kupovine.

Ukoliko kupac nije primio podatke potrebne za izvršenje uplate, odnosno nije dobio obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja, sugerira se provjeriti:

  • je li poruka u Junk/Spam/Otpad/Trash folderu ili
  • je li sandučić ili inbox pun.

Proces isporuke (dostave) na navedenu adresu počinje kada evidentiramo uplatu u našem sustavu.

  • Plaćanje platnim karticama

Moguće je platiti jednokratno putem Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, Diners, CUP i JCB platnim karticama. Prilikom kupnje platnom karticom kupca se preusmjerava na stranicu pružatelja usluge procesiranja i naplate kartica koji te podatke pohranjuje u skladu s PCI DSS certifikacijom, najvišim stupnjem zaštite i čuvanja povjerljivih podataka. Osobni podaci iz narudžbe sakupljaju se, obrađuju i koriste u skladu s odredbama važećih zakona u RH.

  1. DOSTAVA

Putem www.kriedesign.hr moguće je izvršiti kupnju proizvoda na teritoriju Republike Hrvatske i u inozemstvu, što podrazumijeva i dostavu kupljenih proizvoda.

  • Rokovi isporuke

Naručeni proizvodi isporučuju se najkasnije u roku 14 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala. Svi proizvodi zapakirani su u transportnu ambalažu na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac ima pravo prilikom preuzimanja pošiljke odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka
  • Izvršavanje dostave
    • Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem dostavne službe.
    • Dostava se izvršava do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje Kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu.
    • Prilikom dostave, uz kupljeni Proizvod, Kupac dobiva sve isprave koje prate Proizvod (jamstveni list, obavijest o proizvodu, izjava o sukladnosti i drugo), račun te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, osim ako ne postoji razlog za reklamaciju.
    • Prilikom preuzimanja pošiljke, Kupac je dužan pregledati pošiljki i isporučeni proizvod, to jest:
  • provjeriti postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci i/ili na samim proizvodima koji se nalaze unutar pošiljke i odmah ih reklamirati dostavljaču te odbiti preuzeti isporučene proizvode na kojima su vidljiva oštećenja.
  • obavezno otvoriti pošiljku pred dostavljačem i usporediti dostavljene proizvode s dostavnicom, a ukoliko nešto nedostaje ili su isporučeni proizvodi koji nisu naručeni, odmah ih reklamirati dostavljaču.
    • Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja pošiljke) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
    • Ako je Kupac prilikom pregleda dostavljenih proizvoda na gore opisan način našao razlog za reklamaciju, robu treba odmah reklamirati dostavljaču jer reklamacije prijavljene nakon isporuke dostavljenih Proizvoda, Prodavatelj neće uvažiti.
    • Za svaku pošiljku kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati/ovjeriti otpremnicu ili dostavnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju/primitku pošiljke. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled te da je Proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja, da kvantitativno i kvalitativno odgovara proizvodima s računa te da su uz proizvode isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.
  1. TROŠKOVI DOSTAVE

Troškovi dostave proizvoda istaknuti su prilikom naručivanja kod svakog pojedinog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda. Cijena dostave proizvoda također je zasebno istaknuta na ponudi i maloprodajnom računu.

Troškovi dostave za narudžbe u Hrvatskoj iznosi 40 kn.  Za narudžbe u zemlje izvan Hrvatske, cijena dostave obračunava se prema ukupnoj masi paketa (u kilogramima) i odgovarajućoj cijeni za tu masu prema cjeniku dostavnih službi.

Iznimno, u sklopu određenih prodajno-promotivnih akcija, cijena dostave neće se zaračunavati, a o čemu će potrošači biti na više mjesta i pravovremeno obaviješteni.

U cijenu dostave uključeno je pakiranje proizvoda.

  1. OSIGURANJE OD GUBITKA POŠILJKE

Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac nakon 20 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od dostavne službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti potrebne radnje da se pošiljka pronađe ili pošalje zamjenska.

  1. NEMOGUĆNOST ISPORUKE

 

  • Nemogućnost zaprimanja pošiljke od strane Naručitelja

U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na dostavnoj adresi, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke ili primatelja kontaktira telefonski radi daljnjeg dogovora.

Ukoliko Kupac svojom krivnjom ne podigne pošiljku od dostavljača u roku od 5 radnih dana, pošiljka se vraća Prodavatelju, a naknadu troška povrata pošiljke Prodavatelj će zahtijevati od Kupca.

Ukoliko Kupac odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

  • Nemogućnost isporuke od strane Prodavatelja

Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, odnosno Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti kupca telefonski ili putem elektronske pošte, a kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni Kupcu.

  • Rasprodani artikli

U pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da Prodavatelj neke od naručenih Proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od Proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih Proizvoda, Kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe putem elektronske pošte ili telefonom, te u tom slučaju Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

  • Krivo isporučen proizvod

U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog Proizvoda na trošak Prodavatelja, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene Proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata Proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen Proizvod.

  1. PRAĆENJE PUTA POŠILJKE

Dostavna služba putem elektronske usluge omogućava praćenje puta pošiljke. Usluga praćenja puta pošiljke omogućuje pošiljatelju i primatelju da u svakom trenutku dobiju relevantnu informaciju o tome gdje se nalazi pošiljka i što se s njome događa.

  1. REKLAMACIJE I POVRAT

Uvjeti reklamacije, prigovori i odredbe povrata proizvoda sastavni su dio Uvjeta korištenja Internet trgovine www.kriedesign.hr, izdvojeni u zasebnu cjelinu. Detaljnije objašnjenje o reklamacijama i povratu Kupac može dobiti odabirom linka “Uvjeti reklamacije, prigovori i odredbe povrata proizvoda” koji se nalazi u podnožju stranice www.kriedesign.hr.

  1. IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA , PRAVILA PRIVATNOSTI I SIGURNOSTI

Izjava o zaštiti osobnih podataka, pravila privatnosti i sigurnosti sastavni su dio Uvjeta korištenja web stranice www.kriedesign.hr, izdvojeni u zasebnu cjelinu. Detaljnije objašnjenje o zaštiti osobnih podataka korisnika i kupaca te o pravilima privatnosti i sigurnosti može dobiti odabirom linka “Izjava o zaštiti osobnih podataka, pravila privatnosti i sigurnosti“ koji se nalazi u podnožju stranice www.kriedesign.hr.

  1. IZMJENE NAČINA PLAĆANJA I DOSTAVE

Ovi Načini plaćanja i dostave vrijede od dana 20. listopada 2020. godine.

Krie Design j.d.o.o. zadržava pravo mijenjati i ažurirati ove Načine plaćanja i dostave.

Prodavatelj ima pravo jednostrano mijenjati ove Načine plaćanja i dostave ako je to potrebno radi prilagodbe promjenama u pravnom, tehničkom ili organizacijskom okviru. Kupce ćemo obavijestiti o prilagodbama tako što ćemo objaviti sadržaj izmijenjenog propisa.

Krie Design j.d.o.o.

Shopping cart
Start typing to see products you are looking for.
Shop
Wishlist
0 items Cart